معرفی بهترین کسب و کارهای اینترنتی

از سال 1395 طراحی سایت و برنامه نویسی را شروع کردم

معرفی بهترین کسب و کارهای اینترنتی

از سال 1395 طراحی سایت و برنامه نویسی را شروع کردم

از سال 1395 طراحی سایت و برنامه نویسی را شروع کردم و تصمیم گرفتم یک وبلاگ تاسسی کنم تا ابزار ها و بهترین کسب و کارهای اینترنتی را به شما معرفی کنم تا شما هم به حوزه ی کسب و کار اینترنتی علاقمند شوید

 

                

 

 

دوچرخه سوار استرالیایی Caleb Ewan روز چهارشنبه در مرحله پنجم سقوط Giro d’Italia پیروز شد ، و چندین مورد علاقه در این مسابقه تحت تأثیر سقوط شدید قرار گرفت.

 

امتیاز کلیدی:

 

کالب ایوان پس از بوکس در یک بازی پایانی زنده می ماند تا اولین پیروزی خود را در ژیرو د ایتالیا کسب کند

یوان در جایگاه دوم جاکومو نیتزولو را شکست داد ، برای یازدهمین بار در ژیرو دوم شد

یکی از موارد مورد علاقه قبل از مسابقه Mikel Landa با سو susp ظن شکستگی استخوان یقه از مسابقه سقوط کرد

 

 

در 15 کیلومتر آخر مرحله پنکیک از Modena تا Catloica در شمال شرقی ایتالیا چندین مورد تصادف رخ داده است که جدی ترین مورد یکی از محبوب ترین ها قبل از مسابقه بود ، Mikel Landa که با آمبولانس به آنجا منتقل شد.

فرانکو پلیسوتی ، مدیر ورزشی تیم بحرین پوبدن گفت: “او درد داشت.”

“ما ناامید شده ایم ، اما Giro ما همچنان ادامه دارد.”

بعداً تأیید شد که لاندا دچار شکستگی استخوان یقه و شکستگی های متعدد دنده شده است.

این حادثه پس از آن رخ داد که جوزف دومبروسکی دوچرخه سوار آمریکایی به یک مارشال مسابقه برخورد کرد و به نشانه وجود مانعی در میانه راه منجر به حادثه شد.

دومبروفسکی که پس از پیروزی در مرحله قبلی در رده دوم قرار داشت ، موفق شد ادامه دهد اما بیش از هشت دقیقه با یوان به پایان رسید.

عواقب آن برای لاندا جدی تر بود که قبل از انتقال به بیمارستان در جاده معالجه سریع شد.

امیدهای پاول سیواکوف برای پیروزی کامل نیز پس از درگیر شدن در یک فاجعه جدید ناکام ماند.  موتورسوار Ineos Grenadiers موفق به ایستادن و تغییر دوچرخه شد ، اما فرصتی برای گرفتن شلیک با سرعت بالا نداشت و اکنون تقریباً 14 دقیقه از رهبران عقب مانده است.

اوان همچنین در اواخر درگیری با تیم مرلی درگیر شد ، اما موفق شد قائم بماند و در 50 متر آخر مسیر مسطح و مستقیم 177 کیلومتری ، با جاکومو نیتزولو روبرو شود.

یوان که اکنون چهار مرحله برای پیروزی در مسابقات تور بزرگ ایتالیا دارد ، گفت: “سرعت دو سرعت خود تقریباً مستقیم بود.”

شارژ کردن

“در 100 متر آخر کمی سربالایی بود. من به سمت راست رفتم و وارد چاله ها شدم. کمی به سمت چپ حرکت کردم و سرانجام وقت کافی برای بازگشت داشتم.

یوان گفت که پس از از دست دادن اولین دوی فینال مرحله دوم مسابقه ، جایی که او خیلی بهتر از حریفان خود در مکان 10 قرار گرفت ، از پیروزی راحت شد.

“مرحله دوومیدانی اصلا خوب پیش نرفت ، بنابراین ، می دانید ، فشار زیادی به من و تیم وارد شده بود تا امروز کار خوبی انجام دهیم.

“هدف برای شروع یک هدف بود [stage win]بنابراین من این کار را کردم  من تا جایی که می توانم بسیار گرسنه هستم تا برنده شوم ، بنابراین شاید این اعتماد به نفس خوبی برای تیم و خودم باشد.  “

این یکدهمین مقام قهرمانی ژیرو برای نیکولو بود که هرگز در مرحله تور تور بزرگ برنده نشد.  الیجا ویویانی سوم شد.

الساندرو د مارسی در جدول رده بندی کلی 42 سانتی متر از لوئیز ورواکو پیش بود که به مقام دوم رسید.  نلسون اولیویرا سوم است و 48 ثانیه از دی مارکی عقب است.

دی مارچی گفت: “فردا کاملاً ساده است: من تا آخر می جنگم.”  “من توجه خواهم کرد تا مطمئن شوم که هیچ شخص خطرناکی در GC وجود ندارد [general classification] فرار می کند.  من آماده ام تا همه تلاشم را انجام دهم.

“پوشیدن مگلیا روزا [pink jersey] خواستار است اما حمل آن آسان است ، با توجه به اینکه انجام این مسئولیت ها بسیار خوب است.  “

مرحله ششم پنجشنبه با سه صعود طبقه بندی شده دشوارترین آزمون تا به امروز است – از جمله اولین پایان در بالای مسابقه در مسیر کوهستانی 160 کیلومتری از Grotte di Frasassi به Ascoli Piceno.

ABC / هادی ها

 

 

               

           

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۲/۲۳
علی ناصری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی