معرفی بهترین کسب و کارهای اینترنتی

از سال 1395 طراحی سایت و برنامه نویسی را شروع کردم

معرفی بهترین کسب و کارهای اینترنتی

از سال 1395 طراحی سایت و برنامه نویسی را شروع کردم

از سال 1395 طراحی سایت و برنامه نویسی را شروع کردم و تصمیم گرفتم یک وبلاگ تاسسی کنم تا ابزار ها و بهترین کسب و کارهای اینترنتی را به شما معرفی کنم تا شما هم به حوزه ی کسب و کار اینترنتی علاقمند شوید

 

                

 

 

هیچ کس تاکنون داروخانه بودوا را به جریمه خوب بودن متهم نکرده است.

آرم فروشگاه ونکوور دارای حروف سبز روشن و تیره است که روی آن فلش قرار گرفته و روی یک زمینه بیضی قرار گرفته است – اشاره ای به زنجیره ساندویچ Subway ، که قاضی دادگاه فدرال آن را بسیار واضح دانست.

 

طلسم بودوی ، در نگاه اول ، ساندویچ دودی و سنگسار و پر از ماری جوانا است ، یک زیردریایی که شعار آن این است ، “دوست من ، این راه است”.

اما عدالت نیکلاس مک هاف می گوید به هیچ وجه Budway نمی تواند به نقض مارک تجاری Subway ادامه دهد.

این تصمیم یک آغازگر قانون مارک تجاری است و یک یادآوری است که احترام دوستانه به یک مارک تجاری معروف می تواند منجر به ایجاد قلمرو قانونی خطرناک شود.

قاضی به صاحب بودوی دستور داد 40،000 دلار به این زنجیره پرداخت کند و تمام علائم ، کالاها ، بسته بندی و برچسب هایی را که با آرم نه چندان مشخص داروی حشیش مشخص شده بود ، از بین ببرد.

اگرچه هیچ مدرکی وجود ندارد که نشان دهد این شرکت کوچک از فروش سالانه Cdn شرکت Subway به میزان 1.8 میلیارد دلار در این کشور تأمین شده است ، اما مک هافی دریافت که بودوی به طور جدی در تلاش است تا اعتبار Subway را برای فروش محصولات خود ایجاد کند.

تحلیل او از پرونده با شباهت بین این دو نشان آغاز شد.

مک هافی نوشت: “در هر صورت ، عنصر کلمه ای مارک مشابه است و شباهت های حروف و تلفظ بین SUBWAY و BUDWAY واضح است.”

“این واقعیت که” budway “به خودی خود یک کلمه نیست ، به این معنی است که تمایل دارد به گونه ای خوانده شود که کلمه متداول” مترو “را نشان دهد.”

“هر دو کشور محصولات غذایی و خوراکی ارائه می دهند”

مک هافی همان قاضی است که سال گذشته پس از یک چالش مشابه ، به انجمن گیاهان دارویی “R” Us Wellness دستور پرداخت 30000 دلار به Toys “R” Us Canada را داد.

 

 

مترو به دلیل نقض مارک تجاری خود از داروخانه حشیش بودوی شکایت کرده است.  قاضی به بودوی دستور داد 40 هزار دلار به زنجیره ساندویچ بپردازد. (CBC)

 

در این مورد ، مک هافی دریافت که گیاهان “R” Us از علامت تجاری استفاده می کنند به طوری که می تواند حسن نیت مرتبط با تولید کننده اسباب بازی را بی ارزش کند.

اما وی در این تصمیم گفت که شانس زیادی برای مصرف کنندگان وجود دارد تا بتوانند این دو شرکت را گیج کنند ، زیرا اسباب بازیهای “R” Us “با خطوط تولیدی مرتبط است که سالهای نوری از محصولات فروخته شده توسط گیاهان” R “Us فاصله دارند.

با بودوی که تبلیغات آن شامل 10٪ تخفیف برای دوشنبه خوراکی Munchie است ، چنین نیست.

مک هافی نوشت: “همانطور که Subway متذکر می شود ، اگرچه” مواد تشکیل دهنده آنها ممکن است متفاوت باشد ، هر دو کشور مواد غذایی و خوراکی به مشتریان خود ارائه می دهند. “

“من همچنین با Subway موافق هستم که استفاده پاسخ دهندگان از طلسم برای ساندویچ های زیر آب و ارجاع به” munchies “باعث نزدیک شدن کالا می شود.

لباس شامپاین و زنانه

قانون علائم تجاری کانادا به صاحب علامت تجاری حقوق انحصاری داده است.

این تخلف زمانی اتفاق می افتد که شخص دیگری کالای مارک تجاری را بفروشد ، توزیع یا تبلیغ کند ، که باعث ایجاد گیج کننده می شود زیرا این تصور را ایجاد می کند که کالا و خدمات مربوط به صاحب علامت تجاری منحصر به فرد دیگر است.

طبق این تصمیم ، تست سردرگمی “اولین برداشت در ذهن کاربر عادی است که تا حدی عجله دارد”.

 

 

در سال 2014 یک لیوان شامپاین در خانه شامپاین Pol Roger در Epernay فرانسه ریخته می شود. نبرد تجاری بین تولیدکننده شامپاین Veuve Clicquot و یک بوتیک لباس زنانه به دادگاه عالی کانادا رسیده است. (ویرجینیا مایو / آسوشیتدپرس)

 

نبردهای مارک تجاری تا دادگاه عالی کانادا رسیده است.  در سال 2006 ، سازنده فرانسوی شامپاین Veuve Clicquot یک فروشگاه لباس زنانه به نام Boutiques Cliquot در کبک راه اندازی کرد.

دادگاه عالی کانادا این سازنده شامپاین را محکوم کرد.

دادگاه دریافت: “تفاوت بین شامپاین لوکس متقاضی و لباس خانمها با متوسط ​​قیمت پاسخ دهندگان قابل توجه بود.”

“در حالی که برخی از مارک ها فراتر از کالاها ، خدمات و مشاغلی هستند که در اصل با آنها ارتباط داشتند ، اما هیچ شاهد در این مورد نشان نمی دهد که مارک VEUVE CLICQUOT توسط مصرف کنندگان عادی با لباس زنانه با قیمت متوسط ​​مرتبط خواهد شد.”

از طرف دیگر ، مک هافی دریافت که بودوی تمام تلاش خود را برای پیوند دادن محصولات خود به Subway انجام داده است.

ضمیمه A: این طلسم.

“آن زمان ما مورد توجه قرار گرفتیم [Budway’s] قاضی نوشت: “استفاده از طلسم ساندویچ در مترو که چنین ارتباطی در نظر گرفته شده و مطلوب تلقی شود.”

مک هافی گفت: بودوی حسن نیت برند Subway را که از طریق ارتباط با سبک زندگی “سالم و فعال” بدست آورده بود ، تهدید کرد.

وکیل Subway گفت که وضعیت فقط با “ظاهری تا حدودی ظاهری” موقعیت بدنی بودوی بدتر می شود.

مردی که به عنوان مالک بودوی نامگذاری شده است ، به این دادخواست پاسخی نداد.  وی همچنین درخواستی برای اظهار نظر ارائه نداد.

 

 

               

           

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۳/۲۷
علی ناصری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی