معرفی بهترین کسب و کارهای اینترنتی

از سال 1395 طراحی سایت و برنامه نویسی را شروع کردم

معرفی بهترین کسب و کارهای اینترنتی

از سال 1395 طراحی سایت و برنامه نویسی را شروع کردم

از سال 1395 طراحی سایت و برنامه نویسی را شروع کردم و تصمیم گرفتم یک وبلاگ تاسسی کنم تا ابزار ها و بهترین کسب و کارهای اینترنتی را به شما معرفی کنم تا شما هم به حوزه ی کسب و کار اینترنتی علاقمند شوید


                


       
نخست وزیر نارندرا مودی روز دوشنبه با اولین دوز واکسن Covid-19 در مرکز AIIMS در دهلی معرفی شد.  وی همچنین از همه کسانی که حق مایه کوبی دارند درخواست تجدید نظر کرد
پرستار P Niveda ، که COVAXIN را در اولین نمایش بهارات Biotech تجویز می کند ، از Puducherry می آید و طی سه سال گذشته به AIIMS اعزام شده است.  در حالی که پرستار دیگر ، رزاما آنیل اهل کرالا است
نخست وزیر مودی با پیوستن به توییتر ، یک عکس خوشحال به اشتراک گذاشت که در آن می توان واکسن دریافت و مانند “گاموشا” آسامی را مشاهده کرد.
“من اولین دوز واکسن COVID-19 خود را در AIIMS مصرف کردم. قابل توجه است که پزشکان و دانشمندان چگونه سریعاً برای تقویت مبارزه جهانی علیه Covid-19 کار کرده اند.
“من از همه کسانی که حق واکسن زدن را دارند درخواست می کنم. بیایید هند COVID-19 را با هم رایگان کنیم!”  او گفت.

من اولین دوز واکسن COVID-19 خود را در AIIMS مصرف کردم.
قابل توجه است که پزشکان و دانشمندان ما مدت کوتاهی برای تشدید مبارزه جهانی با COVID-19 تلاش کرده اند.
من از همه کسانی که حق واکسن زدن را دارند درخواست می کنم.  بیایید هند COVID-19 را رایگان کنیم! pic.twitter.com/5z5cvAoMrv
– نارندرا مودی (narendramodi) 1 مارس 2021
پرستار Niveda و پرستار دوم از کرالا در عکس ارسال شده توسط Modi دیده می شوند.
پرستار گفت ، نخست وزیر مودی اولین دوز COVAXIN را از بهارات بیوتک دریافت کرده و در طی 28 روز به دوز دوم خود نیاز دارد.
P Niveda سه سال است که با AIIMS است و امروز صبح مطلع شد که PM Modi با واکسن ویروس کرونا می آید
خواهر Niveda بعدا به خبرنگاران گفت که نخست وزیر ، پس از دریافت واکسن ، “” Laga bhi diya، pata bhi nahin chala (قبلاً انجام شد؟ من حتی آن را احساس نکردم) “یادداشت کرد.
وی در حال حاضر به مرکز واکسیناسیون اعزام شده است.
وی گفت: “ما فهمیدیم که نخست وزیر سر امروز صبح برای واکسیناسیون می آمد. وقتی من به اینجا آمدم ، فقط فهمیدم که آقا می آید. ملاقات با آقا واقعاً خیلی خوب بود.”
وی گفت: “او با ما صحبت کرد ، از ما پرسید که از کجا آمده ایم.”
روزاما گفت که از ملاقات با نخست وزیر بسیار خراب شده است.  وی گفت: “دیدار با نخست وزیر بسیار خوب بود و افزود که وی بسیار راحت است.”


برای روزنامه نگاری عمیق ، عینی و مهمتر از همه متعادل ، برای عضویت در مجله Outlook اینجا را کلیک کنید




               
           

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۲/۱۱
علی ناصری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی